Duygusal Kalite ve Kişisel Stres Yönetimi

Duygusal Kalite ve Kişisel Stres Yönetimi 

Amaç ve Öğrenim Hedefleri:

Çalışanların kendilerinin ve müşterilerinin duygularını yönetmelerini, duyguları pozitif yönde harekete geçirmelerini; iş dünyasında karşılaşabilecekleri olumlu/olumsuz durumlara adapte olmalarını kolaylaştırarak etkili iletişim kurmalarını; Duygusal Zeka kavramına ve içeriğine hakim olarak durumları yönetmelerini sağlamak.

Hedeflenen çıktılar: Eğitim kitapçığı +  yazılı ve görsel dokumanlar

Katılımcı profili ve ön beklenti düzeyi:  Tüm şirket çalışanları katılabilir. Başlangıç ve İleri iki ayrı seviyede uygulama yapılır. 

Katılımcı sayısı: Max 16  kişilik gruplar

Uygulamalı Sıınıf İçi Süre: 2 gün

Online Uygulamalı Eğitim 8 Saat / 4 Saat 

İçerik Detayları:

  • Duygu Nedir? Zeka Nedir?
  • Stres ve Öfke Nedir? 
  • Duygusal Zeka Nedir?
  • Duygular Yönetilebilir mi?
  • Öfke ile Dans Edilir mi? 
  • Duygusal Kalite Nedir?
  • Duygusal Zeka Yaklaşımları
  • Duygusal Zeka Boyutları
  • Kişisel Yetkinlik, Sosyal Yetkinlik
  • Yüksek Duygusal Zekanın Kazandırdıkları, Düşük Duygusal Zekanın Kaybettirdikleri
  • Duygusal Zekayı Geliştirmenin Yolları
  • İş Dünyasında Duygusal Zeka
  • Kendimizi Anlamak 
  • Kendimize Değer Vermek 
  • Başkalarını Anlamak ve Değerler...
  • İnsanları- Müşteriyi Tanımak/Anlamak
  • Müşteride Empati Geliştirmek
  • Esneklik, Dayanıklılık, İyimserlik
  • İnsanları ve Müşterileri İstediğimiz Sonuca Götürmek