HAKKIMIZDA

1930’lu yılların başında şirketlerin sosyal güvenlik ve düzenlemelerinin kayıt altında tutulmasına yönelik olarak ortaya çıkan insan kaynakları yönetimi kavramı, günümüzde klasik fonksiyonunu aşarak bambaşka bir paradigmanın merkezine oturdu.  Bugünün şirketleri, etkin insan kaynakları yönetimi stratejileri geliştirmek üzere ekip ruhu, motivasyon, liderlik, dinamizm, grup becerileri, hedef belirleme, performans değerlendirme, sürekli gelişim gibi pek çok yeni dizgeyi kurum kültürlerine entegre etmek durumunda olup, söz konusu kavramları  “fark yaratmak” temelinde geliştirmek zorunda kaldılar. Bu gelişim sürecine damgasını vuran iki ana hat,  “hız” ve “fark” idi ve bu belirleyici iki hat, şirketler için sürükleyici bir yakıt niteliği taşıdı, taşıyor ve taşımaya devam edecek.

Gelişim Atölyesi, şirketlerin bu baş döndürücü global hıza uyum sağlayarak sürekliliği yakalamaları, hızlı enformasyon döngüsüne uyumlu ama farklı stratejiler geliştirmeleri, performans çizgileri koşullara uyumlu biçimde yükselen çalışanlar, liderler/yöneticiler yetiştirmeleri yönünde hedef belirleyerek gerçekçi ve gelecekçi vizyonunu edindi.

2004 yılında Özlem Seller tarafından kurulan Gelişim Atölyesi, şu ana kadar 50'den fazla sektöre kurumsal eğitim hizmeti vermiş, proje yönetimi - danışmanlık ve yayıncılık alanlarında da dikkate değer işlere imza atmıştır. Geliştirdiği butik projeler ve uzman kadrosu ile kısa zamanda konusundaki lider firmalarından biri haline gelen Gelişim Atölyesi, hizmet süreçlerine sindirdiği özgün metotlarla rakiplerinden farklıdır. İşbirliği içine girdiği kurumların kurum kültürlerine ve iç dinamiklerine uyumlu biçimde geliştirdiği hizmet süreçlerinde, analize dayalı ve sonuç odaklı çalışmaktadır.

Gelişim Atölyesi, "Bilgi Güçtür" düsturuyla, "fayda odağında fark yaratmak" prensibiyle, kuruma, sektöre, sürece özel eğitim ve gelişim programları planlayarak uygulamakta, proje yönetimi - danışmanlık ve yayıncılık hizmetleriyle birlikte yol aldığı kurumları desteklemektedir.