

Duygusal Kalite ve Kişisel Stres Yönetimi
Amaç ve Öğrenim Hedefleri:
Çalışanların kendilerinin ve müşterilerinin duygularını yönetmelerini, duyguları pozitif yönde harekete geçirmelerini; iş dünyasında karşılaşabilecekleri olumlu/olumsuz durumlara adapte olmalarını kolaylaştırarak etkili iletişim kurmalarını; Duygusal Zeka kavramına ve içeriğine hakim olarak durumları yönetmelerini sağlamak.
Hedeflenen çıktılar: Eğitim kitapçığı + yazılı ve görsel dokumanlar
Katılımcı profili ve ön beklenti düzeyi: Tüm şirket çalışanları katılabilir. Başlangıç ve İleri iki ayrı seviyede uygulama yapılır.
Katılımcı sayısı: Max 16 kişilik gruplar
Uygulamalı Sıınıf İçi Süre: 2 gün
Online Uygulamalı Eğitim 8 Saat / 4 Saat
İçerik Detayları:
- Duygu Nedir? Zeka Nedir?
- Stres ve Öfke Nedir?
- Duygusal Zeka Nedir?
- Duygular Yönetilebilir mi?
- Öfke ile Dans Edilir mi?
- Duygusal Kalite Nedir?
- Duygusal Zeka Yaklaşımları
- Duygusal Zeka Boyutları
- Kişisel Yetkinlik, Sosyal Yetkinlik
- Yüksek Duygusal Zekanın Kazandırdıkları, Düşük Duygusal Zekanın Kaybettirdikleri
- Duygusal Zekayı Geliştirmenin Yolları
- İş Dünyasında Duygusal Zeka
- Kendimizi Anlamak
- Kendimize Değer Vermek
- Başkalarını Anlamak ve Değerler...
- İnsanları- Müşteriyi Tanımak/Anlamak
- Müşteride Empati Geliştirmek
- Esneklik, Dayanıklılık, İyimserlik
- İnsanları ve Müşterileri İstediğimiz Sonuca Götürmek