.png)
.png)
Öfkeli Müşterilerle İletişim ve Duygu Yönetimi
Öfkeli Müşterilerle İletişim ve Duygu Yönetimi
Amaç ve Öğrenim Hedefleri: Çalışanların öfkeli müşterilerin duygularını anlama, olumsuz duyguları olumlu yöne çevirebilme, duygularla başa çıkma becerilerinİ geliştirmek.
Hedeflenen çıktılar: Eğitim kitapçığı + yazılı ve görsel dokumanlar
Katılımcı profili ve ön beklenti düzeyi: Call Center Çalışanları
Katılımcı sayısı: 7-20 kişilik gruplar
Uygulamalı Sınıf İçi Süre: 1-2 Gün
Online Süre: 8 Saat
İçerik Detayları:
- Birey İçin Duygu Yönetimi Ve Kendimizi Sakinleştirme
- Duygunun Beynimizde Ve Hayatımızda Oluşum Süreci
- Duygularımızı Etkileyen Deneyimler (Klasik Şartlanma, Operant Şartlanma Ve Model Alma)
- Olumlu ve Olumsuz Duyguların Mesajları
- Duygular Yaşanırken Bedende Meydana Gelen Psikolojik ve Fizyolojik Değişiklikleri Fark Etmek
- Düşünceler Yoluyla Oluşan Olumsuz Duygularla Başa Çıkma Yöntemleri
- Zihin İçi Konuşmalardaki Düşünme Hatalarını Bulma Yöntemleri
- Olumsuz Duyguların Etkisini Azaltma Yöntemleri
- Beynimizdeki İç Konuşmalardaki Ses Niteliklerini Beyindeki İmgeleri Doğru Konumlandırma ve
- Anlamları Genişletmek
- Olumsuz Zihin İçi Konuşmaların, Olumlama Cümleleri İle Nasıl Değiştirileceğini Öğrenmek
- Seçim Yapmak-Olumsuz Duygular Karşısındaki Davranış Seçenekleri
- Seçim Yapmak-Davranış Seçeneklerinin Avantaj Ve Dezavantajlarını Öğrenmek
- Olumsuz Duyguları İçe Atmadan ve İma Etmeden Doğru İfade Etmenin Yollarını Öğrenmek;
- Duygu İfadesinde 4D Modelini Uygulamalarıyla Tanımak
- Yaşanmış Deneyimlerle Oluşmuş Olumsuz Duyguları Çözebilmek İçin; Olumsuz Duyguların
- Bedendeki Yerlerini Bulmak, Niteliklerini Fark Etmek ve Değiştirmeyi Öğrenmek
- Olumsuz Duyguların Sonucunda Oluşabilecek Saldırganlık Davranışı İle Nasıl Başa Çıkılacağını
- Uygulamalarıyla Öğrenmek
- Olumlu Duyguları Artırmak İçin; Rahatlık, Özgüven, Neşe, Huzur Ve Umut Duygularını Artırma
- Egzersizlerini Uygulamalarıyla Öğrenmek
- Olumsuz Duygularla Başa Çıkmak İçin Çözüm Önerileri Geliştirmek Ve Bireysel Gelişim Planını Hazırlamak
- Kızgın Müşterilerin Öfkelerini Yönetmek
- Müşteri Çeşitleri
- Müşteri Neler Bekler?
- Müşterileri Kızdıran İfadeler
- Neden Kızarlar? Nelere Kızarlar?
- Ne Söylersek Kızdırmayız?
- Kızgın Müşterilere Karşı Ne Yapalım?
- Sakinleştirme Tekniği
- Yapılacaklar -Yapılmayacaklar
- Yetkili Biriyle Görüşmek İstiyorsa
- Şimdi De Bana Hakaret Ediyor/Kişisel Algılamama
- Sonra Gelen Müşteri
- Suçu Ne - Ne Yapmak Gerek
- Telefonda Etkin Müşteri Hizmetinin Temel Kuralları
- Öncelikler
- Aceleye Getirmek
- Dostça Davranmamak
- Meşgul Olmak
- Jargon Kullanmak
- Teşekkürün Önemi
- Telefonda Havayı Yumuşatmak
- Negatifi durumu pozitife çevirek görüşmeyi sonlandırmak
Diğer Fotoğraflar