.png)
.png)
Problem-Sorun Çözümü, Kriz Yönetimi
Amaç ve Öğrenim Hedefleri: Çalışanlara problem/sorun/kriz öncesi, problem/sorun/kriz anı, problem/sorun/kriz sonrası sürece, tüm yönleri ile hakim olma becerisi kazandırmak. Çalışanları teknik ve psikolojik olarak negatif süreçlere hazırlamak, çözüm odaklı çalışma prensiplerini uygular hale getirmek.
Hedeflenen çıktılar: Eğitim kitapçığı + yazılı ve görsel dokumanlar
Katılımcı profili ve ön beklenti düzeyi: Orta ve üst seviye yöneticiler, İç ve dış müşteriyle ilişki/ iletişim kuran tüm personel.
Katılımcı sayısı: 7-20 kişilik gruplar
Uygulamalı Sınıf İçi Süre: 2-3 Gün
Online Süre : 8 Saat
İçerik Detayları:
- 21. Yüzyıl: Problem/ Sorun Çözme Kriz Yönetme Çağı
- Problem/ Sorun/ Kriz Nedir?
- Yol açan etkenler, ilkeler
- Problem/Sorun/Krizi Önleme
- Problem/Sorun/Krizi Çözme
- Alternatif sonuçların öngörülmesi
- Durumun tanımlanması
- Stratejilerin belirlemesi
- Hazırlık
- Çözüme yönelik alternatiflerin geliştirilmesi
- Çözüme uygulanması ve sonuçların öngörüsü
- Uygulamalar
- Uygulama sonrası takip